18 Mayıs 2012 Cuma

Cilt Bakımım...


Cilt bakımı yaptırmaya sık sık gidemeyen ben gibi, bir çok kadın vardır.Baktım gitmeye vakit yok, ben de kendi cilt bakımımı kendim yapmaya karar verdim.Bir süredir uyguladığım bir maske var ve çok memnunum.Zaman zaman beni sinir eden sivilcelere de iyi geliyor.Eminim daha önce duymuşsunuzdur, ama ben duyup uygulamamanın pişmanlığını yaşadığım için paylaşayım istedim.Malzemeler çok basit.Bir paket  maya,bir yemek kaşığı ılık süt.Bu iki malzemeyi bir kapta karıştırıp, yüzünüze göz altı haricinde sürüp, 20 dakika bekletiyorsunuz.Sonra, önce sıcağa yakın ılık su, ardından soğuk su ile yüzünüzü yıkıyorsunuz.Kuruladıktan sonra, eğer gül suyu var ise sürün, yok ise kullandığınız tonik ile işlemi bitiriyorsunuz.Yüzünüz maskede gerilecek, panik yapmayın.30 yaş civarı hanımlar 15 günde bir, 40 yaş ve üstü her hafta 1 kere uygulayabilirler.
Bir diğer öneri, göz çevresinde ki kaz ayakları için.Benim böyle bir sorunum yok, ama eşimin çok olduğu için denemeleri onda yaptım ve başarıya ulaştım....:)) Bir aktarcıdan kayısı yağı alıyorsunuz ve her gün düzenli olarak kırışıklık olan bu bölgelere yedirerek sürüyorsunuz.Eşimin sorununu bir hayli çözdük.Mucizevi bir yağ haberiniz olsun.Kayısı deyince akan sular durur zaten....:))
Bu kadar güzelleşmek yeter, ben kaçıyorum ve güzel bir hafta sonu diliyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...