21 Mayıs 2012 Pazartesi

Can Dostum...

Havalar hala nane-limon tadındayken, bu filmi kaçırmayın.Ben Fransız sinemasını çok sevmem, ama bu filme bayıldım.Farklı dünyalardan iki insanın hakiki,içten, çıkarsız dostluklarını anlatan bir film.Zaman zaman güldüren, bazen hüzünlendiren gerçek yaşamdan alıntı, dram-komedi.




Fransa'da tüm zamanların en başarılı ikinci filmi olmuş.Senaryo o kadar akıcı ve güzel ki, bu ikilinin ilişkisini izlerken açıkçası kıskandım.Filmin konusu,
Oldukça zengin bir aristokrat olan Philippe, yamaç paraşütü kazası sonrasında felç geçirir. Boynundan aşağısı tamamen hissizleştiği için 7/24 onun yanında durup bakımını üstlenecek birine ihtiyaç vardır. Driss ise hapishaneden yeni çıkmış bir işsizdir. Bakıcı olarak Philippe ile çalışmaya başlayan Driss, hem kendisinin hem de Philippe’nin hayatını değiştirir!

Hiç bir ortak noktaları yok ama öylesine iyi anlaşıyorlar ki, siz onların dostluklarını izlerken, zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz.Müthiş keyif aldım, izleyin derim...:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...