20 Mart 2012 Salı

Yol...

Gezi yazılarına başlamışken, gezi kitabı ile devam edelim.Eğer tekne yolculuğu ilginizi çekiyorsa ve denizde yaşam cazip geliyorsa, Ayça Kirişçioğlu'nun Yol isimli kitabını öneririm.Eşi ile yaptığı maceralı yolculuğu bir solukta okuyacaksınız.Benim gibi tekne yolculuğuna ilginiz varsa ve teknede yaşam nasıl diye merak ediyorsanız ,hiç de kolay olmadığını göreceksiniz.En azından ben boyumun ölçüsünü aldım ve teknede yaşayamayacağımı bu kitap sayesinde anladım.2 yıl 7 ay süren dünya seyahatlerini çok akıcı bir dille yazmış Ayça Kirişçioğlu.

 Yelken sporuyla tanışmak isteyenler için, web sitelerini ziyaret etmenizi şiddetle tavsiye ediyorum: www.sailcatamaranturkey.com 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...