14 Mart 2012 Çarşamba

Biraz Çay,Biraz Kahve...


Doğadan markasına buradan teşekkür ediyorum.Nihayet biri kafayı çalıştırıp, poşet çayları kaşıkla evire çevire sıkma işkencesine bir son verip, Büyülü Bohça serisini çıkarmış.Oooo çok oldu  o seri çıkalı derseniz, cahilliğime verin ben yeni keşfettim.Yaseminli yeşil çay hastası olan ben, dün markette büyülü bohçayı görünce bir deneyeyim dedim.Diğer yaseminli çaylardan daha güzel geldi tadı.Ama en çok ilgimi çeken kaşıkla sıkma merasiminin ( ki hiç başarılı olamam çok vukuatım vardır sıkarken..:)) )sona ermesi.Düşünenlerin beynine sağlık diyorum.(Açılay ağzı oldu idare edin).




Diğer sevindiğim mevzu, Kahve Dünyasının Londra'da açılan şubesi.Eşim Londra'dan dönünce ilk bu haberi verdi.Aman ben de bir sevinç bir sevinç, sanki Kahve Dünyas'nı ben açmışım.Milliyetçilik duygularım tavan yaptı.İngiliz çayına ara verip, Türk kahvesi neymiş öğrensinler dedim...))Yeri süper Londra'nın kalbinde Piccadilly Square'de.Darısı Hamam Dünyası'nın,Lokum Dünyası'nın,Halı Dünyası'nın başına diyorum...:))
(Öyle dünyalar yok tabi ben uydurdum, girişimcilik ruhum devreye girdi.).Neyse biraz araştırdım Kahve Dünyası önümüzdeki 5 yıl içerisinde New York,Boston,Moskova,Dubai ve Viyana'da da mağaza açacakmış.Ne diyeyim darısı bizi temsil eden tüm markaların başına...:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...