12 Mart 2012 Pazartesi

İtibar Mimarı...

Cumartesi akşamı Cüneyt Özdemir'in konuğu benim hayran olduğum kadın, Betül Mardin'di.Türkiye'de halkla ilişkiler mesleğinin kurucu iki isminden biri.İnanın, Betül Mardin'in sohbetine doyamadım.Hayatını o derece güzel özetledi ve  aktardı ki, Cüneyt Özdemir soru soramadı, sadece dinledi.İnsan kendi hayatını bu kadar mı keyifli anlatır?Konuşma özürlü bir çocukken iletişimci olmuş, hem de bu işin duayeni olup, dünya çapında ödül alacak kadar.85 yaşında bir kadını dinledim ve hayran kaldım.Enerjisi,kendiyle barışık hali,hayat duruşu,akıcı konuşması,olgunluğu neyi saysam daha bilmem ki...Türkiye'de kadınlar için rol model olabilecek mükemmel bir kadın.85 yaşındayım diye hayattan el etek çekilmemiş.Hala işinin başında,hala dinamik ve hala hayatın içinde aktif bir kadın.


Türkiye'nin markalaşma konusunda ciddi adımlar atmasının  önemini vurguladı.Mesleği halkla ilişkilerin ne anlama geldiğini mükemmel tanımladı.İtibar mimarlığı.Halen Bilgi Üniversitesi'nde ders veren Betül Mardin'i keyifle dinledim.Umarım yolum bir şekilde kesişir kendisini canlı dinlerim...))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...