5 Mart 2012 Pazartesi

Fırat...

Fırat benim ikinci oğlum..:)) Bizim evin hasta olduğu, ikinci çocuk.O konuşsun, sen dinle tarzı bir çocuk.
Okumaktan kendimizi alamadığımız, söyledikleriyle bizi bizden alan, gülmekten gözlerden yaş getiren bu sevimli bücürün iki tane de karikatür kitabı bulunmakta.




Fırat, Uğur Gürsoy tarafından yaratılmış ve hala Uykusuz adlı mizah dergisinde yayımlanmaya devam eden  bir karikatür kahramanıdır.Yek yea”,”enneee”, “yaaaa”, “Allah’ım Yarabbim ya”, “bana 100 puan, herkese 0 puan”, “komedi şakası filmi”, “hayaletli adam”, “herkesi ben yendim”, “en birinci ben oldum” gibi sözleri en bilinen sözleridir.Canınız sıkkınmı, al bir Fırat oku bir şeyciğin kalmaz.Kafanı mı dağıtmak istiyorsun, yemeklerden önce veya sonra hiç fark etmez, bir doz Fırat iyi gelir.Barış ile beraber okuyup, yıkılıyoruz gülmekten.Deneyin, ne demek istediğimi anlayacaksınız...:))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...