22 Mart 2012 Perşembe

D Vitamini...


Bugün doktor peşinde koştuğum için, D Vitamininin önemini vurgulamaya karar verdim.Canım sıkıldı, sizin de sıkılmasın diye uyarayım dedim.Barış'ın kan testi sonuçlarını alıp doktora gösterdim.Sonuç, diğer değerler iyi ama D Vitamini kabus gibi.7 gibi bir sonuç çıkmış ki bu gerçekten çocuk için kötü bir sonuç.Doktor 8 ay ilaç kullanmasına karar verdi.Benim öncelikle  bilmenizi istediğim, çocuklarınız için ve menopoza yakın annelerin mutlaka bu testi yaptırması.Doktor, çocukların  çok büyük bir kısmında yaygın olarak bu vitaminin noksan olduğunu belirtti.Güneş yağları ve güneş sütü bu vitaminin alımına ciddi engel.Önce biraz güneşlenip sonra yağınızı,sütünüzü kullanın.Süt,yoğurt,peynir bol yiyiyorum demeyin testi yaptırın.Sabah sabah can sıkıcı yazı yazdım farkındayım, ama benim yaşadığım sıkıntıyı siz yaşamayın istedim.Sağlıklı ve güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle....))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...