19 Mart 2012 Pazartesi

Amazon...

Havalar ısınmaya başladığına göre, gezi yazılarına daha fazla yer vermem gerektiğini düşündüm.Gezdiğim ve çok beğendiğim yerleri, sizlerle paylaşmaya karar verdim.Zevkleriniz uymayabilir, ama olsun yinede aklınızın bir köşesinde kalsın istedim.Biz ailece 5 yıldızlı otellerde tatil anlayışını terk edeli, 10 sene oldu.Bu 10 sene zarfında, çok şirin ve keyifli yerler keşfettim.İlk mükemmel keşfim, Gökova Körfezi'nin eşsiz güzelliği Bördübet Koyu ve Club Amazon.Şahane yemeklerini mi anlatsam, sakin,sessiz huzurlu bahçesini mi,güler yüzlü işletmecilerini mi,akşamları odun ateşinde içtiğim lezzetli çayını mı,çalan harika müziklerini mi hangi birini anlatsam?Amazon'da her ayrıntı samimi ve sevimli bir zevkin ürünü.Camp alanından denize girmeniz için 3 seçenek var.Kanolarla nehirden denize ulaşmak,ormanda yürümek ve bisikletle sahile gitmek.Biz hep kanoyu tercih ettik ve çok eğlendik.Yarışı hep Barış kazansa da kıyıya kanoyla gitmek zevkliydi...Diğer zevk aldığım şey, sabahın altısında balığa çıkmak ve ıssız denizin ortasında, sessizliğin içinde huzurla yüzmek.İnanılmaz keyifli denemenizi tavsiye ederim.Sabahları cırcır böcekleri ve horoz sesleri ile uyanıyorsunuz bazen eşek anırmaları da duyuluyor.Dışarı çıkınca sevimli sincaplar etrafta cirit atıyor.Ama en önemlisi Çingene arabalarında konaklıyorsunuz.Çok şirin arabalar.Bu arabaların üstü şeffaf olduğu için gece uyurken yıldızları ,çamları hatta daldan dala atlayan sincapları görebilirsiniz.Eğer ben denize girmem diyorsanız ,havuzu da var.Çocukların rahat oynayabileceği bahçesi mevcut.Ben ve oğlum oradaki bisikletlere binip her gün yarış yapıyorduk. Aktiviteler hakkında bilgi almak ve daha fazla resim görmek için http://www.klupamazon.com'u  gezmenizi öneririm.






Bu sessizliğin tadını çıkarmak için acele etmeniz gerekiyor.Çünkü aylar öncesinden rezervasyon yapılıyor ve yer bulmak yazın neredeyse imkansız oluyor..Ben iki ay önce aradığım halde 5 gün kalabilmiştim maalesef 1 haftalık yer bulamamıştım.Onun için son dakikaya bırakmamanızı öneririm.Şimdiden iyi tatiller...:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...