28 Mart 2012 Çarşamba

Bugünlerde Merak Ettiklerim...

*Japonlar Sakura Zensen'i kutlamaya hazırlanırken, biz neden hala donmaktayız ve neden bahar gelmemekte  merak ediyorum...
*Yalan Dünya dizisini beğenerek izliyorum ancak dizinin neden 60 dakika uzatmalarla oynadığını ve  lastik gibi uzayan sahnelerle  bizi neden irrite ettirdiklerini merak ediyorum.Korkarım, ekran başında uzayan diziler yüzenden, hepimiz çürümüş et gibi kokmaya başlayacağız...
*Dunning-Kruger Sendromu yaşayan insanların bir gün bunun farkına varıp varamayacaklarını merak ediyorum...
*Hiç konuşmadan bir gün geçirmek nasıl bir duygu merak ediyorum.Mutlaka denemeyi düşünüyorum.Tarihe geçecek bir gün olur eminim.
*94 yaşındaki emekli öğretmen Saadet Berna Hanım'ı merak ediyorum.Nasıl şeker bir kadın,tanımak istiyorum...
*Bu yıl 25  AVM daha açılacakmış, (Sadece İstanbul'a açılacak sayı) nereye açılacak ve nasıl bir zihniyettir merak ediyorum...
*Adele' in sesi kaç oktav merak ediyorum..?
*Lana Del Rey fırtınası ne zaman dinecek merak ediyorum.Zira ne zaman kitapçıya uğrasam dinliyorum, ezberledim artık Born To Die'ı...
*Bu aralar Sessizlik Kulelerine ve Zerdüştlük dinine taktım kuleleri gidip yerinde görüp merakımı gidermek istiyorum...İmkansız biliyorum...:((
*Imany dilime dolanan parçası niye dolandı merak ediyorum..Daha yazamadığım ama merak ettiğim bir ton şey var...Bende merak bitip tükenmez, sizinde okumaya ömrünüz yetmez..En iyisi burda kesip Imany'nin taktığım parçası ile yazıyı noktalamak..Kalın sağlıcakla...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...