13 Ocak 2012 Cuma

Tıpta Mucize Bekliyorum.....:))

Hayalin sınırları yoktur,olmamalıdır da.Ben biraz zor bir hayal kuruyorum ama olsun kimbilir belki bir gün :))
Şimdi bir doktor düşünün; hastası geliyor ve ona egolarından kurtulmak için ameliyat olmak istediğini söylüyor..Doktor gün veriyor ve hasta bir kaç saat içinde tüm egolarından kurtuluyor...Hasta ameliyat sonrası yaşamına devam ediyor..Ve işte mucize bundan sonra başlıyor...Kin yok ,binbir surat ile maskelerle yaşamak yok,öfke yok,yalnızlık yok,mutsuzluk yok,huzursuzluk yok , daha pek çok hayatı kamburlaştıran yükten kurtuluyorsunuz bir anda...Çevremize bir bakın hepimiz egolarımızla yaşamaya mahkum edilmiş gibiyiz..Herkesin türlü,türlü bu işkenceyi çektiğine tanık olursunuz.7 gün 24 saat peşimizdedir ego,hiç yorulmaz, hiç bıkmaz tam siz herhangi bir konuda ondan kurtuldum dersiniz, başka bir yerden sizi yine yakalar...Benlik duygusu ben kavramı hayat kalitemizi bozar ve bir çoğunun farkında bile olmadan yaşama devam ederiz.Aslında ego geçmişte yada gelecekte yaşar anda kalabilmeyi başaramaz...Cümlemin başında bir hayal kurmuştum, bu olmayacak bir hayal tabi  ama bizler anı yakalarsak, anda kalırsak şişmiş egolar ile baş etmek mümkün...Yeterki bunun farkındalığını yaşayalım...Egosuz bir gün dileğiyle....:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...