22 Ocak 2012 Pazar

Ejderha Dövmeli Kız






Geçtiğimiz yıllarda önce kitapları meşhur olmuş, ben okuma fırsatı bulamamıştım. Derken filmi çevrildi, başarılı oldu ve bu başarıya Hollywood'ta el atıp David Fincher imzalı yeni bir film yapılınca  izlemek şart oldu.Öncelikle kitabı okumadığım için keşkelerle dolu bir cümle kurup mukayese yapamıyorum.Ben filmi büyük bir keyfle izledim ve 2.5 saat gibi bir sürenin nasıl geçtiğini anlamadım. Daniel Craig ,James Bond kimliğinden uzaklaşınca daha sevimli geldi bana.  Film de  şiddet, cinayet, vahşet, tecavüz ,ensest dolu bir içerik olduğu için  18 yaş sınırı var. 
Konusu;
Asılsız bir iddia ile suçlanan Mikael Blomkvist, adını temize çıkartmak için elinden geleni yapmaya and içer. İsveç in zengin endüstri patronları arasında yer alan Henrik Vanger ise, çok sevdiği ve uzun zamandır kayıp olan yeğeni Harriet ın ortadan kaybolmasının ardındaki gerçeği aydınlatması için gazeteci Blomkvist i görevlendirir. Başı zaten dertte olan gazeteci, yeğenin ölümünden muhtemelen sorumlu olan ailenin malikanesine doğru yol alır. Bu sırada, Milton Güvenlik adına çalışan sıra dışı hacker Lisbeth Salander da Blomkvist in geçmişini araştırmakla görevlendirilir. Yolları kesişen ikili geçmişten bugüne uzanan bir cinayetler zincirini çözmeye çalışırken, aralarında hassas bir güven köprüsü de oluşacaktır.
Serinin, devamının geleceğine kesin gözüyle bakılabilir...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...