17 Ocak 2012 Salı

Güzelleşelim....

Geçen sabah işe gitmeden anneme kahve içmeye uğradım..İyi ki uğramışım onun televizyonu hep açıktır kadın programlarını bir kulağı tv de takip eder.Sohbet esnasında gözüm tv ye takıldı Nilgün Belgün  ok gibi kirpiklere nasıl sahip olduğunu anlatıyor.Hemen tv'nin sesini açtım ve sırrına vakıf oldum...Meğer eczanelerde satılan Eeose kirpik uzatıcı serum kullanıyormuş.Hemen bende bir tane aldım.Düzenli kullanım ile 25 günde etkisini gösteren bir formül olduğu söyleniyor.Deneyip paylaşıcam bakalım doğrumu.....:))

Diğer bir keşfim akmerkez Oroblu mağazası oldu.Belkide bütün hanımlar biliyor ama ben geç keşfettim.Efendim bu mağaza kadınları ince gösteren çorap satıyor.Ayak ucundan bele kadar ince korse gibi sarıyor.Bacağı taş gibi yapıyor yani resmen hileli bir çorap..:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...