2 Kasım 2012 Cuma

24 Saat Yetmiyor...



Blog yazılarımı okuyan bazı arkadaşlarım düzenli yazmadığımdan şikayetçi.Haklılar, çünkü yetişemiyorum.Bir gün bana yetmiyor.Neden;
-Anneyim.Barış'la bu yıl sınav yılı olduğu için daha fazla ilgileniyorum.Boş vakitlerinde onun istedikleri ile meşgul oluyorum.Bu durumda kendi isteklerimin bir kısmı rafa kalkıyor.
-İkinci bir üniversite de yeniden öğrenciyim.(İstanbul Üniversitesi Tarih Bölümü) Doğal olarak ders çalışıp vizelere hazırlanmam gerekiyor.
-Ev hanımıyım.(Maalesef) Bu yıl, yanımda çalışan yardımcım ayrıldığı için, yemek ve temizlik işi de bana kaldı.
-Yurtdışı Eğitim Danışmanıyım.
-Eski mesleğimin bir uzantısı olan borsa ile ilgileniyorum.Bu günlerde boğa piyasası hakim olduğu için daha fazla vakit ayırıyorum.(Ama ayı piyasasının eli kulağında, o zaman bir parça rahatlayacağım.)
-Babamı hastaneye yatırdığımız için onu ziyarete gidiyorum.(Uzun süreli bir yatış gibi görünüyor.)
-Annem tek kaldığı için onunla da ilgilenmem gerekiyor.
-Yarım günümü çini kursuna ayırıyorum.
Listeye bir eş olduğumu,arkadaşlarım olduğunu ve akrabalarımı da ilave edince neden yetişemediğim anlaşılıyordur.Benim gibi gezme tutkunu bir kadın, bu bayram hiç bir yere kıpırdayamadı.Gezme olayı Temmuz ayına kadar ertelendi.Tabi ben on parçaya bölünmeden sağ salim yaz ayına çıkarsam...Gelelim blog işine.Açıkçası yazmak ve başka blogları takip edip, okumak çok zevkli.Yazma konusunda her ne kadar acemi olsam da, arada buraya da yetişmeye çalışıyorum.E daha ne olsun, siz söyleyin nasıl günlük blog yazabilirim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...