23 Ağustos 2012 Perşembe

Selam....

21 Haziran'da tatil diyerek yazılarıma ara verdim, o günden bugüne yaz için yapılan planların hiç biri tutmadı ve kendiliğinden gelişen bir yaz yaşadım, kısaca hayatın akışına bıraktım kendimi.Bu iki aylık süreç içerisinde tabi ki tatil yaptım, ama ağırlıklı olarak zamanımı yazlıkta geçirmek zorunda kaldım.Babamın yıllardır devam eden Alzheimer hastalığı ilerleyince, annemi yalnız bırakmaya gönlüm el vermedi.Ona destek olmak amacıyla yanında kaldım.Hastalığı bire bir yaşayınca, yaşlanmanın nasıl da ürkütücü olabileceğine tanık olup, bizi nelerin beklediğini  düşündüm.Üstelik, genetik olarak bu hastalığa yakalanma riskim olduğunu hesaba katınca, bu yaşlarda kendimize bakmanın önemini bir kez daha anladım.



Yazlık evimizde internete ulaşmak her zaman mümkün olmadığı için düzenli blog yazma şansımda olmadı haliyle.Ben de bol bol kitap okuyarak vakit geçirdim.İnternet yok,televizyonu yazın izlemiyorum,telefonu bir kenara attım, kısaca deniz,güneş,doğa ve kuş sesleriyle dolu sakin, ama sıkıntılı bir yaz geçirdim.Bu arada, 8 günlük Baltık gezisi ile Riga,Vilnius ve Tallinn'i görme şansım oldu, onu ayrıca detayları ile açıklayacağım.Blog yazmayı ve yazan diğer arkadaşların yazılarını okumayı özlemişim.Yarın okuduğum kitaplar var sırada...:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...