24 Şubat 2012 Cuma

İsteklerim.....

1-Kitap okuma şezlongu istiyorum, sırtüstü yatmaktan yorulanlara yüzüstü yatıp okuyacağı baş kısmı delikli bir şezlong.
2-Her insanın hayatta bir kere kullanacağı, lamba cini istiyorum....
3-Spor yapmadan fit olup, sağlıklı kalmak istiyorum...
4-8 saat değil, 4 saat uyku ile yetinmek istiyorum...
5-Yılın 12 ayı ilkbahar,yaz,sonbahar olsun kışa gerek duymasak,lahana gibi kat kat giyinmesek istiyorum...
6-Bir sabah uyandığımda, çocukluğumdan beri yaşadığım Pazartesi sendromu bitsin istiyorum...
7-Hepimiz doğarken prospektüslü doğsak da birbirimizi yormasak,bıktırmasak,değişir ümüdini taşımasak diyorum...
8-Hayat rutine girince değiştirme düğmelerine sahip olsak...Mesela, ayda iki kez kullanacağımız, rutin değiştirme düğmemiz olsa, canımıza tak deyince bassak istiyorum....
9-Turnusol kağıdı gibi her yanlış, her yalan, her hata da maviden kırmızıya,kırmızıdan maviye değişsek istiyorum...Özellikle iş dünyasında rengarenk insanları seyredip eğlensek diyorum....
10-Her anımızı kayıt altına alınsa, mikroçipli yaşasak, 2 yaşındaki halimizi merak edip izlesek istiyorum...

Haleti ruhiyemden fişkıranlar şimdilik bu kadar, yeni parlak fikirlerimi  sizlerle paylaşmaya devam edeceğim ...:))
Sendromsuz,sağlıklı,mutlu bir hafta sonu diliyorum....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...