28 Aralık 2012 Cuma

Yıldönümü...



Bugün, blog yazılarımda birinci yılımı doldurdum.Başlangıçta böyle bir blog yazma hayalim yoktu.Düzgün ve istikrarlı bir yazı hayal etmiştim.Dürüstçe söylemek gerekirse, umduğum gibi olmadı.Hakkını vererek yazamadım ve blogumla ilgilenemedim.Hani biraz çocuğu ile ilgilenmeyen bir anne gibi hissettim kendimi.Sevgili blogum, kör topal bir yaşını kutluyor yani.Tam anlamıyla düzgün yapmamak beni üzdü,içime sinmedi açıkçası.Vakit ayıramamak geçerli bir neden değil diyebilirsiniz, ancak gerçekten kimi zaman bilgisayarı bile açacak zamanım olmadı.Ama bir de iyi yanından bakmam lazım.Bu aleme dalınca blog yazılarının hakkını veren insanlar gördüm.Tanıştım diyemiyorum henüz kimseyle tanışmadım.Çok iyi yazan arkadaşların bloglarını takip edip okumak bile zevkti benim için.İyi kitaplar,iyi filmler,iyi yorumlar,iyi yemekler,iyi geziler,iyi tavsiyeler hepsi benim için ayrı bir değerdi.İnsan kendi bakış açısını kimi zaman yeteri kadar geniş tutamayabiliyor.İşte o zaman başka arkadaşların yazıları sizin farketmediğiniz noktalara değinip ufkunuzu açabiliyor.Yada deneyimlemediğiniz yeni yerler öğreniyorsunuz.Özellikle duygularını çok iyi ifade eden arkadaşların yazılarını okumak ayrı bir keyifti benim için.Sonuç olarak blog yazılarında tembel bir yıl geçirdim diyebilirim.Acaba blogumun ismini "Tembelin Günlüğü" mü yapsam ne dersiniz...:))

Geçen yıl yeni yılda, kendim için uzun uzun dilekler de bulunmuştum bu yıl öncelikle ülkem için barış,huzur,mutluluk getirmesini diliyorum.Kendim için istediklerim sadece sağlık ve huzur, diğerleri bir şekilde gelir nasılsa...:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...