10 Nisan 2012 Salı

Film ve Belgesel...

Bu ay malum festival ayı, ve ben film festivalinin belkide en heyecanlı filmini izledim.Festival filmlerinin hepsini izleme şansım olmasa da, yakalayabildiklerimi izliyorum.Bu defa, bir Norveç filmi yakaladım.Hodejegerne ,diğer adıyla Kafa Avcıları.102 dakika süren, sürükleyici bir aksiyon filmi.




Hollywood filmlerini aratmayacak derecede temposu yüksek bir film izliyorsunuz.Sonuna gelince, zekice kurgulandığını görüyorsunuz.Özellikle, köpek eşliğinde ki arama sahnelerine bittim...:)) Konusunu anlatmak istemem, çünkü soluğunuzu tutarak izlemeniz yerinde olur zannımca.İlginç bir cümle kurdum, ama silmeyeceğim..))

Ve ıskaladığım, geç kalmış bir belgesel izledim .Bankacılık mesleğinde değilim artık ,ama bu belgesel kaçmazmış.Bazen Ay'da yaşadığımı düşünüyorum.Uzatmayayım, belgeselimizin adı Inside Job, diğer adıyla İç İşler.Aslında bunu size önerip önermemekte tereddüt ettim.Çünkü ,bu mükemmel belgeseli sinirim çıkarak izledim.Sizin de siniriniz çıkmasın diye düşündüm,ama dünyada olan bitenden uzak yaşayamayacağımıza göre, yazmaya karar verdim.



2008'de yaşanan finansal krizi anlatan bu belgeselde, Amerikan finans endüstrisinde meydana gelen son 30 yıldaki feci değişimi açıklarken, içerdiği unsurları, kararları ve küresel ekonomiyi istikrarsızlaştıran kişileri deşifre ediyor.Düşündürücü,düşündürücü,düşündürücü...İzleyin, ne demek istediğimi anlarsınız...:((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...